
Na stardoll fascynuje nas urodą ,ale w realu to ona urodą nie grzeszy .
Widziałam jej zdjęcia i nie jest wcale ładne .
Nie oblikuje tych zdjęć ,iż nie mam na nie zgody ,ale Gabi to brzydka okularnica .
Czyżby Gabisia skupiała się wyłącznie na stardoll a swoją urodę zaniedbywała ?
No cóż pozory mylą .
A tymczasem piękna gabisia9 na stardoll . <----
skąd wiesz czy Gabisia9 ma okulary?
OdpowiedzUsuńjakoś wiem że jest ładna!
hmmm...jak mysilisz że ona urodą nie grzeszy ` to przyslij swoje własne zdjęcie...bez makijażu !
Wiesz, uroda to nie najważniejsza rzecz w życiu. To, że ktoś nie jest Sophe Marceu nie znaczy, że mamy go nie szanować. Ja noszę okulary i co z tego? Nie każdy ma zdrowe oczy, a okulary to coś co im pomaga. Chyba rodzice nie nauczyli cię szacunku i samooceny. Bo może ty jesteś 'brzydką okularnicą' i wyżywasz się na innych?
OdpowiedzUsuń