poniedziałek, 18 maja 2009

HarajukuGirlPL to wieśniara !


Prawdo podobnie tak .
Dziewczyna myśli ,ze jak robi projekty dobre projekty to zna się świetnie na mdozie ,ale to nie prawda .
Harjuku w modzie zna się tyle co 3 .
Po za tym co może wiedzieć o modzie 50 - letnia baba ?
Popatrzcie sami -

3 komentarze:

  1. Ło matko, nie dość że za każdym razem dostaję od Was coraz więcej lat (niedługo dosięgnę setki ;P ) to jeszcze wkleiłaś obrazek z prezentacji sklejanego ciucha z DIY, który nie ma nic wspólnego z modą ani z tym jak się ubieram!! Obrazek miał zaprezentować całkowity koszt skrawków materiału, które można ułożyć wcałość i nic więcej ;P Nigdy w życiu nie ubrałabym takiej wieśniackiej sukienki....
    Tyle miałam do powiedzenia, to mój pierwszy i ostatni komentarz na tym blogu... powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej no! skąd możesz wiedzieć ile ona ma lat! No i naprawdę zaraz dosięgnie pani setki albo dwusetki! Wiesz, moim zdaniem to głupota, pisać takie bzdury! To nie jest sposób na sławę!

    OdpowiedzUsuń
  3. `50 letnia baba``?
    hahahaha..!
    jeżeli pani Dorota ma 50 lat to ja jestem Amen !
    a ty...wymądrzalisko...ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń