poniedziałek, 18 maja 2009

gabisia9 nie lubi HarajukuGirlPL ?


Prawdo bodobnie to prawda .
Gabi jest zazdrosna o to ,ze Harjuku jest od niej 100 razy lepsza .
Jednak mimo tego Gabi chce być naj .
Zauważyłam ,że gabsia9 zaczyna się martwić .
Nam się ona już przejadła ,bo te jej DKNY , HB , Voile , LE i Antidote nie robią tak wielkiego wrażenia .
Teraz jej miejsce zajumuję HarajukuGirlPL.

1 komentarz:

  1. ``obie są dobre Harajuku i Gabi!
    sławą obie grzeszą więc harajuku nie jest lepsza od gabi ani gabi nie jest lepsza od harajuku!

    OdpowiedzUsuń